onsdag 21 november 2012

121120.

Det har varit en konstig dag idag. Har varit trött, hängig och snäppet under deprimerad. Vet inte vad det är som är på gång.
Sitter i soffan och ansiktet förvrider sig till en ful, barnslig "gråtgrimas", men jag börjar aldrig gråta. Jag orkar inte.
Hur som helst har nog min klänning som jag beställde från Fyndiq.se kommit. Funderar på att gå till stan imorgon. Ensam.

Skall försöka att överföra det jag skriver här i, till bloggen. Det är ofta jag egentligen behöver "skriva av mig" men helt enkelt inte orkar sätta mig vid datorn.



 Klänningen till vänster är den jag har beställt.


Köpte 2 skrivböcker på ICA Nära. (Kometen)
Kostade bara 9.90 kr./st. ;)
Det blev den zebrarandiga som fick bli "bloggboken", haha!

 Ett gammalt hederligt knep för att skingra tankarna; Korsord!
(lite julmust är ju aldrig fel heller)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar